assalamualaikum..

hello,, welcome to my blog.. hope, the one who's reading this blog can dropping by, or saying hello to me.. and if you have really kind heart, i pleased you to commenting my post..~





TQ ;>



lot's of luv

nosya



nosya

for the truth, i luv korea very very much... i luv all idol group maknaes.. especially Super Junior's maknae Kyu, or we called them suju and 2PM's maknae Chan.. someday, i will find my korean future husband..huhhu.. i luv japanese food.. sushi and takoyaki is the best..!! i luv bread and portuguese egg tart too.. luv micau(milo+cincau(a kind of black jelly)) and hot green tea w/o lemon.. luv hang out with my best friends.. luv my families.. luv Seoul, luv Osaka, luv Minami beach, luv Pangkor, luv Selangor,luv Pahang,luv Perak, luv MALAYSIA, luv my prophet, luv my religion, most of all.. luv Allahu.. coz i'll lonely without Him...~

Thursday 22 August 2013

sesi tamat

baiklah.. harini dan saat ini terasa nak buat entry pasal AWAK yang selalu berbaju bertemakan warna merah..!

memang.. aku tahu kita satu kelas.. tapi kau tak menonjol sangat.. sampai kadang2 kau datang kelas ke tak, aku tak kisah..

sampailah semalam, 21 Ogos 2013 tarikh presentation kita semua..
time aku present hanya awak yang berkemeja lengan panjang dan tie aku-lupa-warna-apa memandang dan mengangguk2kan kepala tanda kau cuba memahami apa yang aku sampaikan dekat depan..

'ya, faham2..' (cr. to owner)

masa tulah saya yang bernama Sya, sangat jatuh hati pada awak.. sebab budak2 lain buat tak endah je aku yang dekat depan ni.. awak sorang je yang mengangguk2kan kepala sambil goyang2 kaki (tanda bila nak habis ni?) saya nampak tau..

as the result, aku pun turut sama memberikan perhatian ya amat 100%.. pasal swot analisis tempat grup korang visit, blabla, tambahlah branch supaya senang, blabla..pandainya cakap..and ur english is good too.. comel2~

<3




KENAPA? KENAPA? KENAPA? kenapa baru semalam terperasankan encik yang prihatin dan menghormati sebenarnya adalah seorang yang amatttt kacak!


warghhh.. frust menonggeng gini..

takpe Sya, nanti waktu final paper kau ambik port sebelah dia.. jangan,jangan.. perut kau selalu bunyik Sya.. satu exam hall boleh dengar.. tak gentle la camtu..

kau duduk belakang orang yang duduk sebelah dia.. excellent!

dan yang paling malang, untuk sebulan kelas sama2, nama awak pun saya tak sure.. tapi aku tahu dia senior kos kami.. itu dah cukup membahagiakan..perghhh, dasyat

No comments:

Post a Comment